Deelnemer INFO pagina
Ik organiseer een KERST ADVENT tussen 12 en 23 december en jij bent uitgenodigd.

Er zijn 2 soorten GOODY BAGS : 

  • BASIS GOODY BAG bevat digitale producten tussen 1 en 100 euro.

  •  PREMIUM GOODY BAG bevat digitale producten tussen 101 en 300 euro.


Bezoekers van de kerstmarkt kunnen:

1. Gratis de BASIS GOODY BAG krijgen door het opgeven van hun naam en emailadres.

2. De PREMIUM GOODY BAG kopen voor 77 euro. 

Na aanmelden OF kopen zullen ze naar een KERSTMARKT download pagina gestuurd worden waar ze toegang kunnen aanvragen (VIA EEN OPTIN op de desbetreffende website) voor de producten zij graag willen.

Of ze nu gaan voor de basis of de premium, al wie jouw product wilt, komt op jouw mailinglijst. 

1. Hopelijk veel nieuwe aanmeldingen (👋) die interesse hebben in wat jij leert/verkoopt omdat ze specifiek aanmelden voor jouw product/cursus.  

2. Als deelnemer, ga jij een specifieke link krijgen en van ELKE verkochte PREMIUM goodybag krijg jij 55 euro commissie.  

3. ZICHTBAARHEID ♥


In het kader van volledige transparantie ... wat zit er in voor Katinka?

  • Ook nieuwe aanmelders 

  • 22 euro op elke goodiebag die verkocht wordt 

  • EN een kans om mijn klanten in de kijker te zetten EN hun zichtbaarheid te vergroten 

  • EN om mezelf in de markt te zetten als iemand die mee tot het einde van de wereld gaat voor haar klanten.  

De grootte van je emaillijst is niet belangrijk. 

Niettemin ga ik er wel van uit dat je alles in het werk zal stellen om de KERSTMARKT in de kijker te zetten, zodat jouw lijst groeit en je er eventueel ook inkomen uit haalt.  

Dit is voor alle ondernemers die DIGITALE producten hebben.

Je ontvangt een bundel met afbeeldingen om je promo zo makkelijk mogelijk te maken.  

Iedereen kan 1 digitaal product leveren voor ELKE goodiebag (dus maximum 2 producten).

Dus je kan iets geven voor de basis goodie bag of voor de premium goodiebag of voor beide


BELANGRIJK:

- Deze producten moeten onmiddellijke toegang garanderen.  

- Deze producten mogen nergens gratis worden aangeboden op jouw website.

- Deze producten mogen geen 1 op 1 coaching bevatten omdat ik geen idee heb hoeveel mensen zich zullen aanmelden.  


  • De deadline om je deelnemingsformulier in te vullen is 18 oktober om 17 uur.  

  • Alle goedgekeurde deelnemers zullen gecontacteerd worden op vrijdag 22 oktober met de volgende stappen.

  • Alle deelname producten (+optin/download ..) moeten klaar zijn op 12 november om 17 uur. 

  • Promo gebeurt tussen 1 en 11 december 2021.

  • De toegang tot de goodiebags blijft open tot 14 januari 2022.



Volg je me al op Social Media voor tips & tricks?

© Katinka Michiels - 2024
Deze website is eigendom van en wordt beheerd door:
KM Consultancy - Wenduine - hello@katinkamichiels.be - BTW: 0865.292.161
KMO Portefeuille - Geregistreerd Dienstverlener  - DV.O243958