
Als ondernemer is zichtbaar zijn op social media belangrijker dan ooit, maar veel coaches, makers en dienstverleners vragen zich af: Instagram of YouTube – wat werkt écht om klanten aan te trekken? In dit artikel duiken we in de strategie achter Instagram versus YouTube voor ondernemers, en hoe deze twee kanalen – samen met je website – perfect kunnen samenwerken om je bereik te vergroten, vertrouwen op te bouwen én je verkoop te boosten. Spoiler: Instagram is je eerste indruk, YouTube is de verdieping en je website... die rekent af.

Stel je voor: je hebt eindelijk een reel gepost die viraal gaat. Je volgers stromen binnen als hongerige mensen op een foodtruckfestival. Maar dan klikken ze op je profiel... lezen je bio... en vertrekken sneller dan jij je bh uitgooit na een lange dag. 🫠Wat is er misgegaan?

Hoe ga je om met afwijzing? Ik ben er echt helemaal ok mee als iemand niet koopt. Maar ik heb het echt wel moeten leren!
Ik ben zelf altijd razend enthousiast over mijn eigen programma's. Enthousiast, trots ... en met een sterk geloof tot in de tippetjes van mijn tenen dat dit elke coach verder kan brengen in haar businessgroei.
Toch - en dat zal jij ook merken in je eigen business - hoe goed je aanbod ook is - hoeveel resultaat het ook biedt - niet iedereen koopt.

Inspirerende videos voor jouw 5 Minuten pauze. Deze nieuwe gewoonte heeft voor mij en mijn business zooooo veel gedaan dat ik deze met jou wil delen. Het lukt me niet elke dag, maar telkens als ik langer dan 4 uur werk, neem ik een 5 minuten pauze en breng deze zo door:

GIF's en hoe GIF’s je business laten sprankelen. Het is zo een leuke en eenvoudige tool dat het gek zou zijn om er geen gebruik van te maken!
Een gids voor de creatieve ondernemer